marți, 28 decembrie 2010

Incepator in cadouri

De Craciun toata lumea primeste si daruieste cadouri. Tu te straduiesti sa alegi cadoul perfect pentru fiecare sau cumperi ceva, ce o fi, doar ca sa te achiti de obligatie?

Personal, cred ca intotdeauna mi-am dorit sa existe consilieri de cadouri. Stii, acea persoana la care mergi in ultima ora, ii spui ce vrei si pleci cu cadoul perfect. Pentru ca din lipsa de timp, din lipsa de organizare sau din necunoastere, goana disperata in cautare de cadouri prin magazine mi-a creat o frustrare de care n-am reusit sa scap decat in mometul in care am inteles ca atunci cand daruiesti un cadou de fapt transmiti un mesaj. E ca atunci cand ai dedica cuiva o melodie. O melodie care trezeste emotii destinatarului si care te ajuta sa exprimi ceea ce-ti doresti: iubire, atractie, gratitudine, simplul fapt ca exista si…tu stii mai bine. Bineinteles ca trebuie sa tii cont de pasiunile, precum si modul de a fi al persoanei careia ii daruiesti cadoul, dar nu-i darui o scrumiera doar pentru ca fumeaza.

Indiferent de cadoul ales, mesajul tau si efectul produs conteaza. Mesajul este intotdeauna important si impactul sau ar trebui sa fie o constanta net superioara coordonatelor pragmatice sau pecuniare ale cadoului daruit. Deci in alegerea cadourilor tale, pune-ti intrebarea “Cine este persoana careia ii daruiesc acest cadou si ce vreau sa-i transmit?”. Foloseste aceasta ocazie si exprima-ti liber sentimentele fata de cei dragi.

Desi ar trebui sa-ti doresc succes in alegerile tale, eu iti urez “Sarbatori fericite” si pline de caldura si implinirea sufleteasca a destinatarilor cadourilor tale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Lista mea de bloguri